Výjezd Votroků do Itálie „za pakatélo“

Přečtěte si o výjezdu, jak ho viděl a prožíval autor, náš kamarád Ludwajs… :grin:     Hromada fotek

Kdy: 9. září – 11. září

Kde: Torino, Itálie

Vzdálenost: 1.100 km

Co se dělo: Výjezd na kvalifikační zápas na MS 2014, Itálie – Česko

Počet: 45

Před odjezdem do Turína na kvalifikační zápas si dáváme sraz v Šalandě. Popíjíme Krušovice a těšíme se na nepopsatelný zážitek. Odjíždíme s menším zpožděním a opouštíme Hradec kolem 20:40h.

V autobuse panuje veselá zábava. Popíjí se pivo, whiskey, vodka, prostě to co se vzalo do busu. K tomu přikusujeme řízky, chleba, salámy atd. Také je puštěno DVD a přehrávají se různé filmy např. Švejk, Vesničko má středisková, Slunce, seno a erotika. První zastávka proběhla u Prahy, a druhá na Rozvadově, na hranicích s Německem.

Tam se udála veselá historka. Jeden z Votroků si šel koupit Budvara a prý při placení paní prodavačce vypadlo horní patro protézy. Do Německa jsme přijeli kolem 1 hodiny ranní. Prakticky celé Německo se prospalo, a tak nás probudila zastávka před hranicemi do Švýcarska.

Cesta ve Švýcarsku byla obklopena horami, která byla doplněna několika tuneli. Na poslední zastávce ve Švýcarsku u Belinzony, jsme se dočetli, jak se na nás Italové ve fotbale chystají.

Kolem jedenácté hodiny přejíždíme hranice Švýcarska s Itálií. V Itálii padla při cestě do Turína hláška výjezdu, a ta bude znít dost dlouho „Za pakatélo“. Popravdě, nikdo z nás netuší co by to mohlo znamenat, a tak jsme to nazvali jako pakatel (levný, za pár peněz…) . Blackandwhitee v autobuse ukazuje své pěvecké umění :-) .

O půl třetí dorážíme do italského Turína. Přijíždíme ke stadionu, líbí se nám. Nad hlavami přistávají letadla, fotíme se před stadionem a dokonce máme fotku s „Mariem“ (není to Mario Balotelli, ale nějaký černoch :-) ). Procházíme stánky před stadionem a kupujeme si suvenýry. Nakonec se rozcházíme a po skupinkách procházíme okolo stadionu.

Někdo jde na pizzu, někdo na pivo, nebo třeba prohlédnout obchodní dům u stadionu včetně Juventus Store (= fanshop Juventusu Turín). Kolem 18. hodiny se scházíme před vchodem F a společně vyrážíme k našemu sektoru. V sektoru E je zaparkovaný autobus se kterým jsme jeli. Přivezli jsme si s sebou jako jediní choreo a vlajky.

Necelou čvrt hodinu jsme museli alespoň anglicky vysvětlovat italským pořadatelům, kdo je Sv. Václav. Měli jsme i vlajky s tyčemi, ale tyče nám nepustili do sektoru. Probíhají důkladné prohlídky a nakonec jsme vpuštěni do stadionu. Nepopsatelný zážitek, když člověk vyšel na tribunu Juventuskýho stadionu.

Polepujeme samolepky Regionu 1905, které pak strhal ňáký Baníkovec. Vyvěšujeme vlajky a fotíme tento luxusní fotbalový stánek. Při české hymně roztahujeme choreo a nápis „Svatý Václave, oroduj za nás“. Poté se shromáždí Votroci v dolní části tribuny a rozjíždí fandění. Vedle nás stojí fans Komety Brno a Sparty  a přidávají se.

Fandí i sedící lidé, kteří byli v horní části tribuny. Dáváme gól a celý sektor je k neudržení. Fandí se o sto šest. V druhém poločase Česká republika dostává 2 góly v krátkém sledu a fandění utichá. Snažíme se fandit, jak moc to šlo, ale nakonec prohráváme 1:2. Ke konci zápasu se rozjela mexická vlna a český sektor nezahálel a připojil se k ní.

Odcházíme k autobusu a kolem půlnoci odjíždíme směr Hradec Králové. V ranních hodinách příjíždíme k Rakousku. Někde kdesi uprostřed mezi Innsbruckem a Salzburgem se stal menší problém. Na dálnici nám bouchlo kolo. Sjeli jsme z dálnice na zastávku v rakouském městečku a řidiči šli opravit kolo.

Po dlouhém váhání asi polovina lidí si jde koupit něco k jídlu a k pití do nedalekého krámku. S cca hodinovým zpožděním vyrážíme s opraveným kolem. Pouštíme filmy na DVD (Kožené slunce, Proč…). Projíždíme Německem. Do ČR se dostáváme kolem třetí hodiny odpolední. Zastavujeme na benzince v Rozvadově.

Naše další zastávka byla u Prahy v Burger Kingu. Po cestě nás opouštějí někteří Votroci (Jarin KHS se svým synem., David Solnař a votrok z Chlumce /nevím bohužel přezdívku, nějak se mi vytratila z hlavy/). Bavíme se hláškou „za pakatélo“ a přidáváme další taliánský řeči. Kolem 20.hodiny přijíždíme do Hradce a na Terminálu Hromadné Dopravy se rozcházíme a odjíždíme do svých domovů.